Skip to main content

V takom prípade je tento článok presne pre vás. Zákazníci nám často opisujú svoje skúsenosti s konkurenčným bojom s lacnými výrobcami. V tomto článku vám ukážeme fotky, ktoré nám poskytol náš dobrý zákazník z Popradu. Tento zákazník žije približne hodinu a pol od najbližšieho mesta, kde si nechal vypracovať cenovú ponuku od garážového výrobcu.

V tomto konkrétnom prípade si koncový zákazník nechal vypracovať cenovú ponuku u nášho zákazníka, teda stolára. Cena sa mu zdala vysoká – zákazník dostal celkovú cenu za kuchyňu 3700 €, kým v garáži to mal za 2900 €.

Dostali sme sa k fotkám, ktoré ukazujú kvalitu spracovania kuchyne.

Môžeme vidieť kvalitu striekaných dvierok.

„Kvalita“ striekaných dvierok

Keďže máme najviac fotiek dvierok, ktoré zákazníka zaujali, skúsme si ich trochu rozobrať.

Dvierka na mrazničke/chladničke boli ohnuté do oblúka, čo pravdepodobne spôsobila MDF, ktorá je lacnejšia, a tým pádom fólia na zadnej strane je tenšia, čo má za následok, že vytvára slabý protitah na striekanú časť, a tým pádom sa dvierka ohýbajú. V prípade, že frézujeme do prednej plochy a narušujeme grunt fóliu, na ktorú striekame, výrobca MDF odporúča na rozmeroch väčších ako 1300 mm frézovať napínače na zadné strany, aby sa dvierka neohýbali.

Ďalej môžeme vidieť ohrýzané hrany, ako keby ich napadol červotoč. Sami sa nevieme vyjadriť k takejto anomálii, pretože s takouto vadou sme sa ešte nestretli 🙂 Posledná vec je nesúmernosť alebo nenadväzovanie frézovaní dvierok. Rozmery frézovania rámu sa odlišujú, čo absolútne nesedí a narúša dizajn a vzhľad kuchynskej linky.

K zadným stranám dvierok, ako sú vŕtania na závesy a zátky, sa vyjadrovať nebudeme, lebo to ani nemá zmysel 🙂

„Dokonalé“ nadväzovanie dvierok

Čo poviete?
Oplatilo sa ušetriť 800 € na kuchyni, na ktorú budete pozerať každý deň 10-15 rokov?

Ako vraví múdre porekadlo, nie sme takí bohatí, aby sme si kupovali lacné veci.

Tak si to poďme rozobrať, ako s tým pracovať. V prvom rade by mal každý z vás, ktorý sa stretáva s takýmto problémom u koncového zákazníka, mať pripravené takéto fotky ako odstrašujúci príklad, ak máte pocit, že u zákazníka je veľký potenciál, že navštívi lacného výrobcu. Každý z vás je nielen zručný remeselník, ktorý vie urobiť kvalitný nábytok, ale takisto aj obchodník, ktorý musí vedieť predať a vysvetliť zákazníkovi, čo si vlastne kupuje. Zákazníkovi je potrebné dať čo najviac informácií o tom, čo dostane za cenu, ktorú sme mu dali, a to doslova. Rozdiely v kovaní, v materiáloch, záruky, trvanie montáže atď. Nečakajme, že zákazník bude mať v tom jasno – my to robíme denne, no bežný človek si dá urobiť 2, max. 3 kuchyne v živote. Preto je potrebné im povedať čo najviac informácií, aby nemali dôvod ísť inde a odovzdali ste im jasnú informáciu, za čo si platia.

Nechceme, aby bol tento článok v duchu útoku na iných výrobcov a remeselníkov, ale je dôležité si uvedomiť, že kvalitný remeselník si pýta primeranú sumu za svoju prácu.

Záver: obchodujme, obchodujme a vysvetľujme zákazníkom pridanú hodnotu a prečo si má vybrať nás. Kvalita materiálov, dôkladná montáž na dielni, balenie a dovoz… Tiež to, že kladiete dôraz na detaily nielen pri montáži, ale aj pri návrhu kuchyne, aby bola funkčná a dobre sa v nej pracovalo, že zákazníkovi poskytnete záruku a v prípade problému návrh riešenia, dotiahnutá montáž do posledného detailu atď.

Veríme, že sme vás inšpirovali k tomu, akým smerom ísť…

PS: Fotky vznikli na opätovné zavolanie stolára, ktorý dával ponuku, pretože kuchyňa nebola dokončená na 100%.

0

Košík

0

Žiadne produkty v košíku.

Uložte svoj košík